Špik Hude police

5.7. – 8.7.2024 Tokrat v Zahodne Julijce. Skupaj s saharsko sestro ;). Dobimo se na Bledu in nadaljujemo do Pecola. Naslednje jutro pridejo še prijatelji iz PD PT Celje in skupaj se odpravimo na Špik Hude police. Glede na to, da je bila vremenska napoved za brezhibno vreme, smo razočarani, ker nas sprejme stena zavita… Continue reading Špik Hude police

Sicilija 2024

6.6.2024 – Začelo se je tako kot po navadi, popoldan – 6.6.. Po primorki se zapeljeva do Nove Gorice, kjer dotočiva poceni nafto. Prenočiva v kraju Ceggia v bližini Benetk. Drug dan greva v San Donna di Piave, kjer sem pomladi, ko sem se vračal iz Maroka našel trgovino z dobrimi grisini. Nadaljujeva proti Genovi.… Continue reading Sicilija 2024

Paklenica – maj 2024

24.5.2024 – 27.5.2024 Po petih letih smo se le odločili in dogovorili, da moramo v Paklenico. Na Ličkem polju je impozanten osamelec Zir. Vsakokrat, kadar se peljemo mimo njega, je želja, da ga obiščemo. Tokrat smo si le vzeli čas za obisk. Nanj pelje zanimiva in razgledna pot. Proti vrhu so v pomoč celo jeklenice.… Continue reading Paklenica – maj 2024

Published
Categorized as Plezanje

Prvi maj 2024

29.4.2024 – 1.5.2024 Tudi letos sva se odločila, da greva nekam na kresovanje. Spet sva se podala proti vzhodu Slovenije. Ker sva odšla šele popoldan, sva prvi dan zaključila na Ptuju. Ogledala sva si ga s kolesom in našla pripravljen kres, ki ga bodo prižgali drug dan. Našla sva prijeten prostor za spanje s pogledom… Continue reading Prvi maj 2024

Pomladni Poreč

13.4. – 16.4.2024 Kot že dve leti prej, smo tudi to leto odšli na pomladni podaljšan vikend na morje. Tokrat smo izbrali mobilno hiško v kampu Polari v bližini Poreča. Po poti si ogledamo plezališče “Kamena Vrata” v bližini Buzeta. Temperature dosegajo 30 stopinj, zato nadaljujemo proti Istarskim toplicam. Zunanji bazen še uradno ni v… Continue reading Pomladni Poreč

Naravni termalni vrelci – Dolenjska

Za prvi izlet z VanEk II sva izbrala naravne termalne vrelce na dolenjskem. Po poti sva si ogledala grad Gracarjev Turn pri Šenjerneju. V bližini Kostanjevice na Krki si ogledava še mogočen hrast – Cvelbarjev Dob. Nadaljujeva v Krakovski gozd, vendar je teren preveč razmočen za podroben ogled. Parkirava pred domom (kar menda ni zaželeno)… Continue reading Naravni termalni vrelci – Dolenjska

Maroko in Zahodna Sahara 2. del

12.2.2024 – 25.2.2024 Nadaljujemo pot proti Agadirju. Na avtocesti srečamo tudi tak kamion. Na lokalni cesti poiščemo primeren prostor za prenočevanje. Ravno se namestimo, ko prideta dva policista in nam povesta, da se moramo zaradi svoje varnost prestaviti v avtokamp, ki je blizu. Pravita, da lahko pridejo nevarni možje iz hribov. Dogovorimo se, da lahko… Continue reading Maroko in Zahodna Sahara 2. del

Skorajšnja katastrofa

30.11.2023 Danes bi lahko postal dan, ko bi se najina potepanja lahko precej zakomplicirala oziroma bi se lahko zgodilo, da jih sploh ne bi bilo več.. Ker je za prihodnje dni napovedano pravo zimsko vreme, sem kot dober gospodar želel spraviti najinega VanEk-a na varno pod streho, kjer bi mu bilo prizaneseno sneženje in deževanje.… Continue reading Skorajšnja katastrofa